حضورتيم ملي جوانان درجام‌جهاني کوچک روسيه
 
بهترین ها در انتظار شماست
اخبار روز|اخبار ایران و جهان|عاشقانه|ورزشی|خنده دار
 
 

 به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، جام جهاني کوچک روسيه از 12 تا 22 دي ماه 92 در سن پترزبورگ روسيه برگزار مي شود و تيم ملي جوانان ايران در اين رقابتها شرکت خواهد کرد.


اين رقابتها در 4 گروه چهار تيمي برگزار مي شود و طبق اعلام کميته برگزاري بازي ها، مراسم قرعه کشي انجام شده و ايران با تيم هاي بلاروس، اسلواکي و فنلاند همگروه شده است.

تيم هاي اسلووني، استوني، روسيه و مولداوي در گروه دوم، ژاپن، جمهوري چک، يونان و جمهوري آذربايجان درگروه سوم و اوکراين، ترکيه، ليتواني و منتخب سن پترزبورگ در گروه چهارم قرار گرفته اند.

برنامه رقابت ها به زودي از سوي کميته برگزاري اعلام خواهد شد.

جام جهاني کوچک روسيه، هر ساله در سن پترزبورگ برگزار مي شود و اين سومين بار است که ايران در اين رقابتها شرکت مي کند. تيم ملي جوانان در سال 2012، تيم ملي نوجوانان زير 17 سال در سال 2013 در اين رقابتها شرکت کرده بودند که در سال 2012 تيم ملي جوانان به مقام پنجم و تيم ملي زير17 سال به مقام هفتم رسيد.

اين رقابتها با مشارکت فيفا و يوفا برگزار مي شود و با عنوان «ولادمير گراناتکين» نخستين نايب رئيس روسي تاريخ فيفا برگزار مي شود.

تيم هاي اين مسابقات با رده سني زير19 و زير20 سال (بر اساس قوانين هر سال) شرکت مي کنند.



درباره وبلاگ

تیم وبلاگ نویسان ما سعی دارن بهترین هارو واسه شما فراهم کنن.پس اگه از مطلبی خوشتون نیومد لطفا ب بزرگی ما ببخشید... دوستون داریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Best For YoU و آدرس bro2net.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.با تشکر.(عمو مهرداد)